تبلیغات در اینستاگرام هر روز نسبت به روزهای گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار می‎شود. با توجه به گزارش فوربز تعداد تبلیغ کنندگان در اینستاگرام در ۶ ماه گذشته بیش از دوبرابر شده است! دلیل آن این است که اینستاگرام بهترین پلت فرم رسانه اجتماعی برای مشارکت مشتریان محسوب می‎شود. اما چه چیزی باعث می شود تا تبلیغات اینستاگرام اهمیت پیدا کند و بازاریابان چگونه می توانند برای تبلیغات از آن بره مند شوند؟

اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام برای افزایش درآمد، رونق کسب و کار و یا حتی بهبود برندینگ شخصی خود استفاده کنید، برای آموزش تبلیغات در اینستاگرام مطالعه این مطلب را شدیدا به شما توصیه میکنیم. مطمئن باشید با مطالعه کامل این مطلب اطلاعات کاربردی و مفیدی در این زمینه به دست خواهید آورد.
راهکارهای منحصر به فرد تبلیغات در اینستاگرام

راهکار اول:از ابزارهای رایگان اینستاگرام بهره مند شوید

یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده است، ساخت اکانت تجاری است که به فالوورهای شما این امکان را می دهد که تنها با انتخاب یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند. علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به داده های مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید می توانید با ساخت یک حساب تجاری در اینستاگرام متوجه شوید که کاربران شما چقدرجذب محتوا و برند تجاری شما شدند.
آموزش تحلیل صفحات اینستاگرام با استفاده از ابزار Instagram insights

راهکار دوم:در پیج های بزرگ و پر طرفدار تبلیغ کنید

تبلیغات در پیج های بزرگ و تاثیر گذار یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن کسب و کار و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن نکات تبلیغات اینستاگرام می توانید بازدهی تبلیغات را افزایش دهید. روش های تبلیغ در اینستاگرام به شرح زیر است:

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

همان طور که می دانید با هربار نمایش کلیپ در اینستاگرام به تعداد بازدیدهای آن کلیپ اضافه می شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ ویدئویی خود را با مدت زمان یک دقیقه طراحی کنید و در پیج های پر مخاطب به نمایش بگذارید. در این روش هزینه تبلیغات بر اساس تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد و حداقل تعرفه آن، ۱۲۰۰۰تومان به ازای هر ۱۰۰۰ بار بازدید است.

تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام

تبلیغات ثابت، از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر دنیا محسوب می شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده سازی است. در این روش پست تبلیغاتی شما که می تواند عکس و یا ویدئو باشد، در سایر پیج ها نمایش داده می شود. هزینه تبلیغات نیز با توجه به مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به موضوع پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.

نکات مهم تبلیغات در اینستاگرام

نکته ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با استفاده از نرم افزارها و سایر روش های غیر واقعی، تعداد فالوورها، لایک ها و بازدیدهای ویدئوهایشان را افزایش می دهند و با پذیرفتن تبلیغات و دریافت هزینه های گزاف و یا حتی کم تر از عرف بازار، مردم را فریب می دهند. لذا حتما برای تبلیغ به این نکته توجه کنید که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. برای ارزیابی کیفیت پیج ها میتوانید از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید.
سرویس تبلیغات موبایل موبودید یکی از حرفه ای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات کلیکی و بازدیدی در تلگرام است که می تواند به طور تخصصی شما را یاری کند. موبودید با ارزیابی کیفیت پیج های پر مخاطب و محبوب، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام را با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی انجام می دهد و برای تبلیغات ساعتی در اینستاگرام پکیج های مختلفی ارائه داده است که برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها و پکیج ها میتوانید به سایت موبودید مراجعه کنید.

دریافت مشاوره رایگان و کسب درآمد

اگر در خصوص تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام نیاز به مشاوره دارید می‎توانید با پشتیبانی گیـــف نیـــک به شماره ۰۲۰۲ ۱۱ ۶۶ ۰۹۳ تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‎مند شوید.
گیـــف نیـــک دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است و صحت فعالیت این سامانه به تأیید رسمی این نهاد رسیده است.

راهکارهای منحصر به فرد تبلیغات در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *